Nigeria. Największa gospodarka Afryki chce przyciągnąć zagranicznych partnerów handlowych. Polacy upatrują w tym szansę Czytaj

Konferencja online „Chiny dla każdego. Jak podnieść skuteczność w handlu z Chinami”.

( 3 )

  • Wróć na stronę główną Bloga
  • Analizy walutowe
    Analizy walutowe|Blog
    Analizy walutowe|Blog|Rynki walutowe
    Analizy walutowe|Rynki walutowe
    Analizy walutowe|Rynki walutowe|Wiadomości
    Analizy walutowe|Wiadomości
    Analizy walutowe|Wiadomości|Zarządzanie ryzykiem kursowym
    Analizy walutowe|Zarządzanie ryzykiem kursowym
    Blog
    Blog|Rynki walutowe
    Blog|Wiadomości
    Eventy
    Fraud
    Prasa i media
    Rynki walutowe
    Rynki walutowe|Wiadomości
    Rynki walutowe|Wiadomości|Zarządzanie ryzykiem kursowym
    Rynki walutowe|Współpraca z Ebury|Zarządzanie ryzykiem kursowym
    Rynki walutowe|Zarządzanie ryzykiem kursowym
    Wiadomości
    Wiadomości|Współpraca z Ebury
    Wiadomości|Zarządzanie ryzykiem kursowym
    Współpraca z Ebury
    Współpraca z Ebury|Zarządzanie ryzykiem kursowym
    Zarządzanie ryzykiem kursowym
  • Latest

15 marca 2021

Autor
Iga Makhankova

Marketing Executive Ebury Polska

Chińskie przysłowie głosi:

„Człowiek, który mówi: „tego się nie da zrobić”, nie powinien przeszkadzać temu, który to robi”.

P
olscy przedsiębiorcy coraz odważniej handlują poza Europą. Jednym z częściej wybieranych przez nich kierunków są Chiny.

Wspominając o Państwie Środka nie można zapomnieć o jego bogatej kulturze i wierzeniach. Chińczycy niedawno świętowali rozpoczęcie Nowego Roku – Roku Bawoła. Według chińskiego horoskopu to znak symbolizujący opanowanie i ciężką pracę. Rok Bawoła przynosi postęp w karierze, sukces w biznesie, dobrobyt i dobre samopoczucie pod warunkiem ciężkiej i rzetelnej pracy.

Chiny dla każdego. Jak podnieść skuteczność w handlu z Chinami.

Dlatego też…

 

Wraz z szerokim gronem ekspertów Izba Przemysłowo- Handlowa Polska- Azja, KUKE, MAG, Ponte podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. W trakcie prelekcji pokażemy, w jaki sposób można wykorzystać dostępne narzędzia i możliwości, jakie daje rynek, aby czerpać pełnię korzyści ze swojego biznesu.

W trakcie naszej Konferencji będziemy rozmawiali o praktycznych aspektach handlu z chińskimi firmami, o wyzwaniach, przedstawimy perspektywy kursu juana oraz wskażemy najbardziej perspektywiczne kierunku dla polskich małych i średniej wielkości firm w transakcjach z partnerami z Państwa Środka.

Dobór tematów prelekcji na naszej konferencji gwarantuje, że zarówno importerzy, jak i eksporterzy odnajdą w niej coś dla siebie.

 

REJESTRACJA 👉 https://us02web.zoom.us/webinar/register/2316155773054/WN_vcDhMpwuT-anNVtGRPwr7A

OMAWIANE TEMATY:

-Zmiana waluty rozliczeń w imporcie z dolara albo euro na juana – korzyści i ryzyka. Zarządzanie „indirect risk” w praktyce;
-Światowy handel i funkcjonowanie logistyki w czasach pandemii;
Nasza konferencja będzie też okazją do zaprezentowania  Panstwu pierwszej  odsłony cyklicznej publikacji;
-Ubezpieczenie należności z gwarancjami Skarbu Państwa;
-Koszty transportu z Chin w dobie Pandemii;
-Sprzedaż zagranicznych produktów w Chinach przez kanał „cross border e-commerce”;
-Connecting cross-border trade in the China-West corridor (eng.)
-Gospodarka i waluta Chin w pandemii i po niej.

 

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są:

Elżbieta Kacprzykowska- Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Kuke;

Janusz Piechociński – Prezes Izby, Izba Przemysłowo- Handlowa Polska-Azja;

Michał Latoch- Dyrektor Pionu Spedycji, Morska Agencja Gdynia;

Aleksander Ciepiela- Założyciel, Ponte Limited

 

Ze strony Ebury doświadczeniem podzielą się:

Isabel Ye- China Initiatives, Oddział Ebury w Hongkongu

Jakub Łańcucki- Dyrektor Zarządzający, Ebury Polska

Adam Stosio- Dyrektor Zarządzający, Ebury Polska

Roman Ziruk- Analityk rynku, Ebury Polska

 

Patronatem objęli:

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach

Forsal.pl

Gospodarkawodna.pl

 

 

 

UDOSTĘPNIJ