Opłacanie transakcji walutowych na platformie EBO jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek

( )

Z
przyjemnością informujemy, iż ulepszyliśmy naszą platformę Ebury Online. Dzięki czemu opłacanie transakcji jest teraz jeszcze łatwiejsze i szybsze niż wcześniej.

Użytkownicy mogą teraz upoważnić Ebury do bezpośredniego pobierania środków z ich kont bankowych za pomocą Ebury Online. Oznacza to, że możesz teraz ukończyć etapy opłacania transakcji szybciej niż poprzednio, mając jednocześnie pewność, że proces jest wysoce bezpieczny. Korzystając z tej funkcji, szczegóły przelewu (kwota, numer referencyjny, dane bankowe itp.) są wysyłane do banku klienta. Wszystko, co użytkownik musi zrobić, to wybrać bank, przejść uwierzytelnianie i procedurę bezpieczeństwa, a następnie potwierdzić szczegóły transakcji. Proste.

Jak to działa?

Po zarezerwowaniu danej transakcji walutowej * za pomocą Ebury Online i wybraniu przycisku „Rozpocznij teraz”, w sekcji Szczegóły przelewu pojawi się lista banków do wyboru.

Po wybraniu odpowiedniego banku, użytkownicy zostaną bezpiecznie przeniesieni na platformę bankowości internetowej, gdzie mogą autoryzować przelew środków po zakończeniu standardowych procedur uwierzytelniania i bezpieczeństwa.

Użytkownicy nie muszą wprowadzać żadnych szczegółów płatności. EBO przekazuje odpowiednie informacje do banku, w celu automatycznego wypełnienia.

Uwaga: nie jest to upoważnienie do polecenia zapłaty. Klient będzie musiał przejść przez ten proces dla każdego przelewu.

Bezpieczeństwo

Ebury korzysta z wiodącego w branży dostawcy do zarządzania połączeniem z Twoim bankiem. Twoje dane uwierzytelniające nigdy nie są przesyłane do naszego systemu, ale przekazywane bezpośrednio do Twojego banku za pomocą protokołu SSL (HTTPS) i uwierzytelniania infrastruktury klucza publicznego (PKI), dzięki czemu bank ma silną kontrolę nad wszelkimi transakcjami i umożliwia szybkie i bezpieczne dokonywanie płatności.

Bądźmy w kontakcie

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z tą funkcjonalnością, skontaktuj się ze swoim dealerem lub napisz maila na adres info@ebury.pl

 

*Kryteria dostępności:

Ta funkcjonalność jest dostępna dla klientów, którzy spełniają następujące kryteria:

–          Klient rezerwuje transakcje SPOT o maksymalnej wartości 250 000 £, które sprzedają EUR, GBP lub PLN.

–          Klient ma siedzibę w Wielkiej Brytanii, Niemczech lub Polsce

Exit mobile version