Konferencja online „Chiny dla każdego. Jak podnieść skuteczność w handlu z Chinami”.

( 3 )

Chińskie przysłowie głosi:

„Człowiek, który mówi: „tego się nie da zrobić”, nie powinien przeszkadzać temu, który to robi”.

P
olscy przedsiębiorcy coraz odważniej handlują poza Europą. Jednym z częściej wybieranych przez nich kierunków są Chiny.

Wspominając o Państwie Środka nie można zapomnieć o jego bogatej kulturze i wierzeniach. Chińczycy niedawno świętowali rozpoczęcie Nowego Roku – Roku Bawoła. Według chińskiego horoskopu to znak symbolizujący opanowanie i ciężką pracę. Rok Bawoła przynosi postęp w karierze, sukces w biznesie, dobrobyt i dobre samopoczucie pod warunkiem ciężkiej i rzetelnej pracy.

Chiny dla każdego. Jak podnieść skuteczność w handlu z Chinami.

Dlatego też…

 

Wraz z szerokim gronem ekspertów Izba Przemysłowo- Handlowa Polska- Azja, KUKE, MAG, Ponte podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. W trakcie prelekcji pokażemy, w jaki sposób można wykorzystać dostępne narzędzia i możliwości, jakie daje rynek, aby czerpać pełnię korzyści ze swojego biznesu.

W trakcie naszej Konferencji będziemy rozmawiali o praktycznych aspektach handlu z chińskimi firmami, o wyzwaniach, przedstawimy perspektywy kursu juana oraz wskażemy najbardziej perspektywiczne kierunku dla polskich małych i średniej wielkości firm w transakcjach z partnerami z Państwa Środka.

Dobór tematów prelekcji na naszej konferencji gwarantuje, że zarówno importerzy, jak i eksporterzy odnajdą w niej coś dla siebie.

 

REJESTRACJA 👉 https://us02web.zoom.us/webinar/register/2316155773054/WN_vcDhMpwuT-anNVtGRPwr7A

OMAWIANE TEMATY:

-Zmiana waluty rozliczeń w imporcie z dolara albo euro na juana – korzyści i ryzyka. Zarządzanie „indirect risk” w praktyce;
-Światowy handel i funkcjonowanie logistyki w czasach pandemii;
Nasza konferencja będzie też okazją do zaprezentowania  Panstwu pierwszej  odsłony cyklicznej publikacji;
-Ubezpieczenie należności z gwarancjami Skarbu Państwa;
-Koszty transportu z Chin w dobie Pandemii;
-Sprzedaż zagranicznych produktów w Chinach przez kanał „cross border e-commerce”;
-Connecting cross-border trade in the China-West corridor (eng.)
-Gospodarka i waluta Chin w pandemii i po niej.

 

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są:

Elżbieta Kacprzykowska- Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Kuke;

Janusz Piechociński – Prezes Izby, Izba Przemysłowo- Handlowa Polska-Azja;

Michał Latoch- Dyrektor Pionu Spedycji, Morska Agencja Gdynia;

Aleksander Ciepiela- Założyciel, Ponte Limited

 

Ze strony Ebury doświadczeniem podzielą się:

Isabel Ye- China Initiatives, Oddział Ebury w Hongkongu

Jakub Łańcucki- Dyrektor Zarządzający, Ebury Polska

Adam Stosio- Dyrektor Zarządzający, Ebury Polska

Roman Ziruk- Analityk rynku, Ebury Polska

 

Patronatem objęli:

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach

Forsal.pl

Gospodarkawodna.pl

 

 

 

Exit mobile version